Deletedmom896 Betuskoo- canım 6 kiloydu en son şuan 3.5 aylığız uyku rutinlerimiz düzene girdi tabi bazen gaz vs olunca sıkıntı yaşamıyor değilim dün gündüz hiç uyumadı gece aralıksız 1 saat ağladı bugün normale döndü şükür
SinyorinA Betuskoo- 3ay 12gunluk bebegim tam bi duzen olusturamadik gaz problemimiz bitmedi en son 6100 kiloyduk
Azerikizi Betuskoo- bende benzeri post acdim tam 3 ayligiz 9 nisan doguu 6.600 kilo aslinda 6.780 ama 180 kyafet beze cikiyorum. Duzen oturdu sukur qaz problemide gecti.
Betuskoo- Deletedmom896 benimki hala düzene girmedi geceleri uyumuyo sabahları da eh işte. Bide atağa girdik ondan sanırım şuan
Betuskoo- Deletedmom896 bizim hala uyku rutinimiz yok gece uykusu yerine gündüz uyumayı tercih ediyor genelde
Ftmarzgar Meraba kızlar bende yeni katıldım araniza benimde oğlum 2 ay 11 günlük 5800 kilosu ve hala zayıf dıolar
Birkucukeylulmeselesi Ftmarzgar yok artık anlamıyorum bu insanları benimki 2 aylıkken 4800 dü 2 ay 9 günlük olduk nasıl zayıf diyorlar hem önemli olan kaç kilo doğup kaç kilo aldığıdır ayda
Betuskoo- SinyorinA aynen bizde öyle 3 ay 7 günlük olduk ama ne uyku düzeni var ne de gaz problemimiz düzeldi. Hala biogaia kullanıyoruz ama fazlasıyla gazı var
Nltka Maşallah oğlum 3 ay 4 günlük gaz ve kaka problemimiz bitti . Gece 9 -10 arası yatar sabah 6-7-8aralığında uyanmadan uyur . 6500 kilo 64,5 cm boyu . Sadece mamayla besleniyor . Tek sıkıntımız gündüz uykuları oda nazarımız olsun napalım 🧿😗
Ftmarzgar Birkucukeylulmeselesi doktor çok iyi diyor ama gelde millete laf anlat 🙄 yani kaynanalara 🙄
Nltka Betuskoo- biberon reddi yaşıyoruz Biz bu hafta farklı ağızlı biberonla denedim ağladıkça mamayı biberondan biberona aktarıp öyle denedim . Hala daha devam ediyor biberon sıkıntımız inşallah geçer
Nltka Aysen58 yani şöyle normalde 120 cc veriyorum üç saatte bir ama eğer iki saat olmuş ağlıyorsa 90 veriyorum . Saatlerine göre hareket ediyorum çok saat olduysa 120 ama saat aralığı azken 90 veriyorum . 90dan Aşağıdereköy vermiyorum