Kızlar, gündüzleri bebeğimi ayakta sallıyorum bıraktığım an hemen uyandığı için yavaş yavaş yastıkla bırakıyorum bi tık daha fazla uyuyo. Geceleri asla yastıkla yatırmıyorum. Sadece gündüzleri toplam 3 4 saat yastıkla yatıyor. Bebeğim de herhangi bir duruş bozukluğu kamburluk vs. Olurmu ?