prensannesi1111 6 bucuk aylik bebegim yediklerini agizinda bekletmeye basladi neden olablr bilgisi olan varmi
Dertibiri prensannesi1111 dikkaat et huy haline donusturmesun. Bnmki her lokmayi bekletir sonrada tukurur hic bisey yemeden kalkar sandalyeden
Yassos prensannesi1111 zaman zaman oluyor benimki 10.5 aylık 7.5 aylıktan sonra yapmaya başlamıştı. Yapmasının bir çok sebebi olabilir diş, yeme reddi vb. Çok uğraştırıcı ben de kafayı yiyorum . Ama bi dönem oldu çok güzel de yedi. Geçici olduğunu düşünüyorum.
Bulutbey prensannesi1111 benim yeğenimde öyle yapıyor yaşı büyük ama. Kendisi istiyor mesela “anne sarma ver” diyor sonra bir bakıyoruz sarmaların hepsi yanakta birikmiş. Geri çıkarmasına izin veren kadar tutuyor ağzında.
Birkoalaanasi Lokma büyük olabilir, o anda tok olabilir, o yiyeceği sevmiyor olabilir, bulunduğu ortamda rahat etmiyor olabilir, yutmayı unutuyor olabilir… Daha bir çok nedeni var 🥀