Kızlar 1 aylık ikizlerim var mama+meme şeklinde gidiyoruz sütüm bazen 75-90-100-125 bu sekilde geliyor ama genelde 100 ü gecmiyor çok su iciyorum beyaz helva stıll tea çay bestlak damla hepsini kullanıyorum canım çok sıkılıyor bu duruma az geliyor çünkü tamam ikiz zaten her türlü mama gidecek ama sütümde fazla olsun istiyorum ne yapabilirim 😢😢😢