Stass ben kesime gittim. Randevuyla alıyorlar. İçerisi çok bunaltıcı oluyo. Klima yasak. Bekleme amaçlı koltuk varsa oturmak yasak. Kuaför sandalyesine oturuyorsun ve her işlem sonrası dezenfektan sıkıyorlar her yere. Maskeyle duruyorsun tüm süre boyunca. Fön filan çekemiyorlar, yasak. Her şeyi acele acele yapıyorlar.