Kizlar benim kzim suanda 9. Ayina girdi bir sorun var ama gecicimi kalicimi bilemiyorm yaşayan varsa lutfen içimi rahatlatsinnn küçükken hep bi tarafa yatıyordu o yuzden yüzünün bir tarafi baya tombik diger tarafi zayif kaldi ayni sekilde kafasıda biraz yamuk kaldi karaidan bakinca yüzü falan yamuk duruyor ilk zamanlar farketmiyordum ama suanda baya belli oluyor yasayan varmi duzelirmi yüzünün şeklii 😔