Arkadaşlar bugün doktora gittim kanamamdan dolayı ve spiralim kaymış 😨 Allahtan spirale güvenip rahat davranmamışım😂 Gittiğim doktor sert bir kadındı o yüzden detaylı soramadım. Sizlere sormak istedim spiral çıkardıktan sonra adetiniz Düzenli oldu? Ben hapa başlayacağım , şuan az az kanamam var bu sizce ne kadar sürer ?