Kızım iki buçuk aylık doğduğundan beri anne sütü alıyor ama hep alması gereken kiloyu az alıyor yada geriden alıyor idrar testleri yapıldı kaka yapıyor gunluk çiş yapıyor boyu uzuyor ama Bi türlü alması gereken kiloyu alamıyor doktor süt alerjisi olabilir dedi diyete soktu ondanda bişey çıkmadı 2 ay olan kilo 4.450 5 bile değil 10 ün sonra olmuş 4.650 100 gr sadece ben bu süreçte emziriyorum vakum yapıyorum ama yoook.
Sütüm de var akıyor gidiyor ama kızım memede çok durmuyor.
Artık ağlıcam sinirimden Bi türlü toparlayamadık salı gunu yıne gidicez doktor çişli bez topla gel dedi.