Oğlum 6 aylık ve 2 haftadır geceleri çok kötü uykusu… emzirdikten sonra en geç 8.30 da beşiğine koyuyorum ağlamaya başlıyor normal sakinleştiği seslerle sakinleşmiyor e memede de uyumuyor … bazen mama yapıyorum ilk gece uykusundan önce 150 cc uyuyor hafif sallayıp … sonra başlıyor gece mesaisi kalktığında ilk başlarda meme verip uyutmaya çalıştım ama çok kötü ağlayınca muzırdanınca kucak, sallanma , beyaz gürültü hangisi denk gelirse uyutmaya çalışıyorum artık bakıyorum hiçbiri fayda etmiyor hop yine mama hazırlıyorum 150 bazen içiyor bazen biraz içiyor yatırıyorum… ama sanki sadece mama verdiğimde artık ağırlık yapıyor nedir biraz sakinleşip yatıyor ama uzun değil tabi en fazla 2 saat… tabi bu mama olayını da eşim annemlerin söylemiyle yaptım yoksa 1 kere veriyordum yok aç doymuyordur diyince onlar hadi dedim…. ama bu seferde kötülük mü yapıyorum midesini yoruyorum gece diye üzülüyorum 😔e meme de alıyor gece hem mama hem meme verenler 6 aylık ne yapıyorsunuz pazartesi doktora da sorucam ama kaldım arada.. açlık mi huysuzluk mu dişten anlamadım … mama çare mi yani