Ben kullanıyorum mecburen. Doğumda çok kan kaybı yaşadım. Kan nakli yapıldı şimdi ilaçla ve yediklerimle desteklemek zorundayım. Dikişlerim de çok fazla 100den fazla var iç dış. Bende çok sıkıntı yaşadım. Önce sağlık ocağına gittim. Lavman yazdı ama ben beceremedim. Kadın Doğuma gittim sonra Kabız olduğumu söyledim doktoruma ilaç verdi ama sürekli kullanma kabız olduğunda olmaya yakın hissedersen iç dedi. Duplarac gibi bişeydi tam anımsayamadım adını. kan verip değerlerine Bi baktır derim çok az değilse karadut özü, kuru üzüm, keçiboynuzu ile destekleyebilirsin.