Kızlar bu zamana kadar hep meyve sebze üipureleri ve çeşitli unlarla mama yaparak geldim . Yoğurt verdim .. ama artık öğün olarak güzel bir düzen oluşturmak istiyorum erken mi sizce ? Sizler neler yapıyorsunuz anne sütü veriyorum yetiyor şimdilik ama farklı şeyler de vermek istiyorum .. sizler neler yapıyprsunuz