Niloss UmayGunes canım kız mı erkek mi bizim 11 aylık 47 çıktı da ben biraz büyük mü acaba dedim 😂 doktorunuz bişey dedi mi
UmayGunes Niloss Kız benim ki ama dr bir şey demedi her şeyi çok iyi diyo🙂 Doğduğunda da 36 cm di zaten.
UmayGunes Niloss Normal canım zaten ters bir durum olsa dr söylerdi mutlaka😊 Bıngıldağı hiç sormadım valla dr da bişey demedi🙈