Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var maalesef çok fazla gaz sorunumuz var sancıdan uyuyamıyor 😢kullanmadığım damla çeşidi kalmadı üstelik kendimde her türlü çayı içiyorum 😓
Bir de memede olmak istiyor hep bıraktırdığımda ağlıyor ve kucağımdan memeye doğru inmeye çalışıyor . İster istemez çok emince de kusuyor ve gaz oluyor . Bu durumu yaşayan var mı yardımcı olabilir mi