Kızlar selam, 25 günlük bebeğim var sabah kalktığımda çapaklanma olmuş gözünde açamıyordu, yeşil sarı akıntı var akşama doktora götüreceğim geçmezse fakat bugün banyo günüydü bu şekılde yaptırsam daha beter olur mu gözü, bilgisi olan deneyimi olan var mı?