Tecrübeli annelerr fikir almak istiyorum ilk bebeğimm oda yaptımm nevresim aldım ama yan koruma almadım alıp almama konusunda çok kararsızım istediğim yan korumalar hep pahalı zaten diyorum 1 yaşına kadarda kullanamıcak almasammı sizce çok gerekli mi mutlaka alınmalı mı