Dilekeskisan bunu baz alırken doğum kilosu önemli zayfsa dr takviye söylerdi gerekli görseydi. İnsanların yetişkin olunca nasıl zayıf,kilolu halleri varsa bebeklern de var neden bu kadar abartıyor bu çevre anlamıyorm.
Bizimki anne karnında hep 1-2 hafta geriden geldi 3 kg doğdu ama eşim de ben de basketbolcu ve iriyiz doktor üzülme bu bebek böyle kalmaz dedi
- ayında 8 kg oldu