Ayyss çok büyük kısırdöngü haline geldi. Bebeğim 14 günlük. Uyandır, emzir, gazını çıkar, altını al (altını almayı bu sıralamanın neresine koyacağıma hâla karar veremedim) gazını çıkarırken uyansın, uyut, tekrar uyanma vakti geliyor 😁 insan kıyamıyor da bi lokma beybiyi uyandırmaya. Ama onun sağlığı için işte