Dolunay4 Kızlar bebeğim 8 ay 11 günlük alt iki dişi bembeyaz yanları bembeyaz ve şiş yani diş görüntüsü var ama bir türlü gelmedi huysuz sürekli ara ara 2 3 gün sıkıntılı oluyor gelicek gibi sonra gene aynı sizce ne zaman çıkarır😑