Dilekeskisan kızlar bebeğim doyamadığı için süt damlası tavsiye etti doktorum kullanıyorum ama etkisini pek göremedim ürünü kullanan yada farklı ürün kullananlar bilgilendirebilirmi lütfen
Birkucukeylulmeselesi Dilekeskisan süt yapacak şeyleri çok yiyin ben sütlacı çok fark ettim bi kase yedim gece kalktığımda göğsüm yaraydı ve o kadar gerilmiş şişmiş ti ki kanamıştı
Deletedmom44 Dilekeskisan bende ilk başlarda sütüm yokken o damlayı kullandım çok fayda etmişti bana şuan kullanmıyorum
Sutbitkisi Bende de etki etmedi maalesef. Bestekar da kullandım o da etki etmedi. Bazen fizyolojinin önüne geçilmiyor. Üzülüyorum ben de çok.
Meva2403 Galactago kullanmadım ama Bestlak damla kullanıyorum gayet iyi tabi ki sıvıyla desteklemek lazım damlayı icip bekleyince süt olmadı 3lt su icince coştu 😌 3 günden sonra etki etti bende. Günde 4 kez 20 damla kullanıyorum
Blgzr58 Meva2403 günün herhangi bir saatinde mi alıyorsun canım bestlak damlayı yoksa her gün aynı saatte mi alıyorsun
Meva2403 Blgzr58 Blgzr58 aklıma geldikce kullanıyorum gece yarısı sabaha karşı sabit bir saati yok. sabah ögle aksam gece kullanıyorum bol su ile tabiki