Aynurdursun Aynısını benim kızımda yapıyordu 2 3 aylıkken. Kollarını birden iiki yana açıyordu. Benim doktorumda bi sorun görmedi bunda. Ilerleryen zamanda geçti 11 aylık yapmıyor artık. Birde ben.dikkat ettim genelde sırt üstü yatarken ve ben yüzüne eğilip birşeyler söylediğimde yada lambaya tavana bakıp bu hareketi yapıyordu. Korkuyordu sanırım oyleyken. Korkma bence bişey yok.onda.