Acelyaa abimin kızı çok sosyal doğduğundan beri herkese gider şimdi 3 yaşında hala çok sıcakkanlı çok konuşkan ama mesela bir hasta olsa asla annesinden ayrılmaz ya da canı yansa annesine koşar yani mutluyken bırakın mutlu olsun üzülünce en çok anneyi arar, benim kızım daha 2 aylık ilerde ne olur bilemiyorum ama ben bana yapışık olsun istemiyorum 😄