Merhaba kızlar , yoğun bir araştırma sonucu ve tavsiyelerle oğluma İkea antilop mama sandalyesi aldık , dünden beri oturtuyorum ama alışamadı , sevemedi gibi , sağa sola kayıyor , devamlı yanlardan tutuyor , anlayamadım , genel ilk herkese öyle mi oluyor ? İnşallah alışır ya , yoksa modelden dolayı mi ?