Betlgkce 14.8 di ilk, 16 dan sonra hastaneye yatırıyorlar,
doktor git eve emzir dedi ama sütüm hiç yoktu, sıcak kompresler kompostular makinalar yok, mama veriyoruz sürekli ama emzirmeye çalışıyorum kendimce de. Gittik 2 dün sonra test yapmadan 12-13 hala en az teste gerek yok git eve emzir, 2 gün sonra bi daha bi daha en son sizin gibi 45 günlük falandı 6 ya düştü, 8. Gün makinaya süt gelmeye başladı ama 5 cc yok, Sağıyorum 10 cc, baktık olacak gibi değil danışmanlık aradık, gözde hanımla tanıştık :) dün dedim her yerde sizi konuşuyorum diye, oda bir sürü anne eklemiş beni hepsine döneceğim dedi hatta :):)