Anne olmak güzel bir duygu.Çok heyecanlıydım. Ve kızım dünyaya geldi. Uyuyamıyorum kızım ağlıyordu. Aç olmalı durmadan ağlıyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum acemiliğimin zirvesindeyim. Sütüm gelmiyor. Çok üzülüyorum.Vee o etraftan cocuk ac mama ver doyur yorumları başladı. Emzirdikce sütün akar diyen bir Allah’ın kulu yok. Ve mamaya başladık kızımla mamayı içtikten sonra 3 saat boyunca uyanmıyor doyuyordu cok hoşuma gitti. Kızımında hoşuna gitti ki memeyi istememeye başladı.gögsüme yanaştırdıgımda hıckıra hıckıra aglıyor. Durdum düşündüm onu ben emzirmeliyim bunu yapabilirim sütüm yoksa arttırmalıyım ısrarcı olmalıyım. Kızım uykudan gözünü actıgı gibi gögsüme yapıstırıyordum saatte bir emzirmeye başladım ve hatta 10 dk 20 dk 30 dk her istediginde emzirdim sütüm artmaya başladı.tane kimyon ve rezene çayımı günde 3 kez içtim.Günde 3 litre su ictim extra her sabah aksam bir bardak süt, gün ortasında ayran ictim. Ardından eczaneden süt arttıcı damlayı keşfettim ona başladım günde 4 kez suyuma damlatıp ictim ve suan emzirdigim zaman diger gögsümden süt geliyor. Herşeyden önemlisi kulağımı etrafa tıkadım kendimi kızımın doyduguna inandırdım. Çünkü kilo alıyor ve büyüyor kızım. Kendinize inanın Ve kızımla mamadan kurtulduk birlikte çok güzel vakit geçiriyoruz.Buraya yazmaya karar verdim. Buradaki benim gibi acemi annelerimiz için. Umarım sütüm az mama başlayacağım diyen annelerimize yardımcı olurum. Bir doktorumuzun dediği gibi “memede süt bitmez. Meme nehir gibidir. Önünde baraj vardır ve bu barajın kapısını açan bebeğin ağzı ve oksitosin hormonudur.Meme de süt üretimi en çok bebek emerken olur, bebek emerken üretim maksimum seviyeye ulaşır. O yüzden emzirmek icin memenin Dolmasını beklemeyin” Emzirmekten vazgeçmeyelim sevgili annelerim :)