NAZENDEM canım kendinden yola çık 1 gün yapamadığını nekadar rahatsız olursun çocukta yapamadığı içinde duramiyor sancısı var benim kziiminda kabızlık promblemi vardı ev yapımı dut pekmezi verdim çok şükür o kavizligina çok iyi geldi bebeğin kaç aylık ek gıdaya gectiysen mamasinin içine 1 çay kaşığı koyabilirsinbyada 1 çay kaşığı içir ama sonra su ver bebeğe mutlaka