Arkadaslar ben artik memeyi kesmeyi düsünüyorum cünkü kizim benden baskasinda asla uyumuyor ve memesizde uyutmaya calisdim 1-2 daste aglaya aglays uyuyor geceleride üc kere kalkiyoruz memeyi kesmek istiyorum ama nasil yspcagimi bilmiyorum kizim agladiginda cok kötü agliyor ve sonra cok agladiginds icini cekiyor yatarken
birde benim bundan 6 ay önce süt birikti gögüsümde atesim felan cikdi simdi birakirsam tekrar cikar diye korkuyorum
siz nasil birakdirdiniz ve kac aylikken birakdirdiniz ?