Ozgemir05 Arkadaşlar bebeğim ilk aylar çok zorlandık ama şimdi 2 aylık gündüzleri rahatız fakat akşam uyuycağu zaman 9 dan 11 e kadar huysuzluk üstüne huysuzluk ne yapıcağımı şaşırdım yani uyku penceresine göre uyutmaya çalışıyorum ama ama akşamları 7 den sonra huysuzluğu başlaıyo ne yemek yiyo ne uyuyo uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı oluyo niye acaba
Deletedmom090 Ozgemir05 ya kolik bebek tam olarak neyden kaynaklanıyor emin değilim ama illa çok gazı olcak diye bi şey yok diye biliyorum. Yani gittiğimiz doktor koliği sadece sancı olarak anlatmıştı bize.