Merhaba kızlar 2 ay 21 günlük bir kızım var. Biraz erken ve kçük doğdu. 2 kilo 140 gram kdar. Kilo alımı iyi gidiyor gbiydi ama bugn gttiğim kontrolde biraz az kilo almıştı. Acaba kızımın kilo alımını desteklemek için süt kalitesini arttırablmek için benm yiyebileceğim bir şey var mı? Fikri olan paylaşablir mi lütfen?