elams1 tugceo92 evet genetik etkiside var bende sizin gibiyim 🤷♀️ Ama benim gibi olmasın istiyorum ya hem sınırın altında olmasın normal olsun ben fazlasını zaten istemiyorum ki
tugceo92 elams1 ama zaten genetik faktörden kaynakliysa istediği kadar yesin yine kilo alımı öyle ahım şahim çok olmaz. Yemesi iyiyse gerisini dert etmeyin bence. Kilo demek iyi demek değil çünkü. :)