Selam anneler bebeyim 1 ay 16 günlük yeni dogduunda kakasını hergun 4 ya 5 defa yapardı ara sıra nutrilak da veriyordum.Normal yapıyordu şimdi 3 gün yapmıyor vazelin yagiya yaptırıyorum bazen yada sam koyuyorum poposuna yapıyor artık kendisi yapmıyor neden ola bilir doktor ilaç yazmisdi onuda iciriryorum ama tik yok ne yapa bilirim sizce kendisi yapsın istiyorum