hanimlae doktorumuz 6. ayda gel ek gida bilgilendirmesi yapalim kontrol edelim vs demisti. randevu aldim gidecegiz. ancak bana verdigi planlama kagidinda 6. ayda goz muayenesi de yaziuor. bana bunun icin bir sey demedi acaba kendisi mi sevk ediyor goz doktorun ya da direk kendisi mi bakiyor ? ya da benim ayriyetten goz doktorundan da randevumu almam gerekli acaba bilgiisi olan var mi