Dun esime annesine vermek istemedigimi, krese vermek istedigimi soyledim, o da ablasinin da krese verip cok cektigini, cok kres degistirdigini, terlediginde ustlerini bile degistirmediklerini, yardimci olarak.lise mezuny kizlarin oldugunu, ogretmenlerin arada geldiklerini vs dedi, bu yasta krese gonderip memnun kalaniniz var mi acaba?