Benim de bebeğimin kaşında daha fazla vardı. Ara sıra bebe yağı (temiz içerili olan) sürüyordum. Banyodan sonra yumuşuyor zaten havluyla hafif hafif masaj yapar gibi siliyordum geçti çok şükür. Kafasındaki için de mustelanın köpük şampuanını aldım kafasında biraz bekletip yıkadım. 1 hafta sonra geçti. Ama zaten 3 ay sonra kendiliğinden geçiyormuş.