Annesininpamuguzeynepelif Bebegim 8 aylik, ates yok ama 3 gundur oksuruk ve hapsurma var, sanirim hafta sonu klimadan etkilendi, ihlamur veriyorum, pekmez veriyorum rahatlama olmadi, sizin oneriniz var mi?