Mommy_ Goktugkaganinannesi Sağlığı açısından kullanmamanız daha iyi. Tutunup kalkmaya başlayınca İlk adım arabası tercih edebilirsiniz
Hotic Goktugkaganinannesi 6. Ayda kullanmıştık uzun tutmamak şartıyla ama yürüme arkadaşı daha kullanışlı olurdu sanki yürüteçtense onu almadığıma pişman oldum
Deletedmom304 Goktugkaganinannesi 6.5 aylikken kullamdim.ama çok koymam 10.5aylik şy an.10 15 dakika durar goturyrum
Sinem26 Goktugkaganinannesi bence hıc baslanmamalı ılerde cok sorun yapabılır kızımda kullandım ama oglumda hıc kullanmadım testıslerıne cok. Baskı yapıyor ıcım rahat etmedı
Hafsa_islam Merhaba arkadaşlar ben 8 aylıkken bıraktım yürüteç e erkek bebegim ama yürüteçte fazla koymuyoruz ..
cavrosay6 Goktugkaganinannesi kizimi 9 aydan koymuşdum.şimdi olum 3 aylik.heralde 9 da koyarm onuda.inşallah🙂