gozdee Bebeğim 4 aylık. bi kaç saat uyuduğunda çarşafta kafasının denk geldiği yer sırılsıklam oluyor. Gece her kalktığında değiştiriyorum çarşafı. Sizde de böyle oluyor mu?
Ata0707 gozdee bizimkinin de kafası ve alnı çok terliyor..özellikle emerken..hatta emerken üstünde yelek varsa onu bile çıkarıyorum..erkek bebekler daha çok terlermiş💙
ikos58 gozdee evet. Demır eksıklıgınde daha dogrusu ıhtıyac duydugunda artıyormus. Demıre ben baslamamıstm bugun 6 aylık olduk artık baslıycam galıba
gozdee [bilinmeyen] sırtı da terliyor ama başı kadar değil. Ben ağızbezleri var ya ondan sokuyorum sırtına, terlerse değiştiriyorum. Doktoruna gittiğimizde soracağım ben de ama dediğiniz gibi bir cevap alacağım kesin. Oda çok mu sıcak geliyo ben mi terletiyorum acaba diye de düşünüyorum. Ay işimiz zor, hasta etmeyiz inşallah bebeklerimizi🙏🏻