Aklınızda bulunsun diye söylüyorum ateşi çıkmasın diye ateş düşürücü verilmez. Aşı sonrası ateş 8 saat sonra da gece de görülebilir. 38,5 aşmadığı sürece yine ateş düşürücü verilmez. Beziyle dursun, elini yüzünü yıkayın bebeğinizin. Küçük zaten bezi nemlendirip koyabilirsiniz aslında. Sirke kullanmamalısınız. Ele avuca gelmeyecek kadar büyük olsa daha zor işiniz. Geçmiş olsun, şifa olsun aşısı🤗