Merfa Hiç korkma benim oğlum şuan 55 günlük ve tam 3 defa topuk kanı alındı hepsinde bir öncekinden yüksek çıktı en sonunda çocuk endokrin doktoruna gittik ve el üstünden kal alarak değerlerine baktı ve evet oğlumun tiroid rahatsızlığı olduğunu söyledi ve ilaç başladık ilaca başladığımız dönemde değeri 47,89 idi 3 hafta sonra tekrar kontrol için çağırdı ve değerimiz 0,74 düşmüştü ama ne yazık ki 2,5-3 yaşına kadar bu ilacı kullanmak zorunda . O internette yazılanların hepsinin geç farkedildiğinde olacağını söylemişti doktorumuz yani 1 yaşında eğer bu teşhisi konulsaydı çok geç kalınmıştı dedi . O yüzden erken farkedilmesine sevin sende ve hiç üzülme internete de boşuna bakıp canını sıkma 😉