Gayeefe Meryemtsc mamajo ucu çok sert ben aldım kullanmadı yumuşak uçlu diyor ama değil sert bir yapısı var aventin alıştırma bardağı var koku vs olmuyor kendi alıp içiyor pipetliye 9 ayda falan geçeriz diye düşünüyorum
Hunilianne Meryemtsc Avent yumuşak uçlu alıştırma bardağı ile içiyor damlatmaz. 6 ay 23 günlük kendisi içebiliyor
Seydameva Meryemtsc öğretirseniz içer 🥰pipetli içmeleri daha kolay oluyor ve bunlar baya sağlam diğerlerine göre 😊
Seydameva maysa-19 ya aklım çıktı 😂 ne biçim kazıklandım diye kahroldum şurda 😂 çok çabuk öğreniyorlar aslında
tolgamze1905 Meryemtsc o aylarda kızım da içmiyordu cnm bende denedim . Chicco 4+ yumuşak uçlu alıştırma bardağı aldım. Onda içti ama en güzel pet şişeden içti ilginç bi şekilde ☺️ şimdi yaz geldi ya sürekli içiyor. Bardaktan hemde ☺️
Aynurince Meryemtsc benim bebeğim de 6aylık bardakla veriyorum.. En mantıklısı ve sağlıklısı bardak bence.. Azar azar koyun deneyin
Fasulyeninannesi Meryemtsc ilk mamajoo almıştım bende sonra 8 aylık gıbı awentin pipetli aldım şimdi daha iyi içiyor
Neib Meryemtsc ben ilk deneme amaçlı böyle birşey aldım baktım artık içiyor phılıps alacağım umarım ondan da memnun kalırım🙂