Yeniann3 Bebeğiniz küçükse çok normal, kokunuzu ve ten teması ister. Ben dört aydan sonra ufak ufak alıştıracağım. Anne yanında yatıyor şu an. Ben de düşmesinden korktuğum için aparatıyla yatağa bağlatacağım beşiği. Ama yanınızda yatırmamanız daha iyi, doktorlar anneyle aynı odada ama kendi uyku alanında yatması gerektiğini söylüyorlar.