Aynı şey bana da oldu. Burada yine yazmıştım. Wee baby tirle pompadan aldım. 20 TL bi şey. O pompa hem göğüs ucunu çıkarıyor hem de sütünü sağabiliyosuun. Bebek emmediği için sütün gelmiyo dur. Sağarsan sütün gelir. Başta biraz acır ama dayan. Sağlarken göğüsünü sık masaj yap. Sağdıktan hemen sonra göğüs ucuna şekerli su sür. Bebeğe ver. Ben bunu dener denemez sonuç almıştım. Günlerce emmediği için mamaya başlamıştım psikolojim bozulmuştu, ağlıyordum sürekli. Birisi tavsiye etti bana da. Hemen alıp denedim ve kızım hemen aldı memeyi