Hzm 11aylik ama 5,5aylikken eğitim verdim.ağladi tabi alışık olduğu gibi uyumak istiyordu yeni bişi öğrendiği için ağlayarak tepki verdi.hep yanındaydım kucağıma alıp sakinleştirdim geri yatırdım popoyo pış pış.kolay oldu diyemem emek verilmesi gerekiyor ve sabırlı olmanız.