Arkadaslar 10 mayista oglum dogdu basindan beri beni emmedi 34 haftalik dogdu ve güccsüz diye biberon verdirdiler hastanede ve ona alisti herneyse sagip veriyorum!
fakat bana her istediginde verebilirsiniz denedi Yani anne sütünün saati yokmus!
sonraki zamanlarda aralik yaparsiniz dediler o yüzdende het istediginde verdim..
suan 2 aylik olduk oglumda aralik koyma mümkün degil sürekli istiyor..Nereye gidiyor bu süt Allah askkna 😔
galiba sütüm doyurmuyor Cünkü gündüz uykusuda 0 indi., hep 5 dk kucakta uyuyor sonra bagirarak uyaniyor ..hep bi ac disari cikamiyorum hicbisey yapamiyorum onu doyurmaktan baska .. 5 yas in da ni kizim var cocukla ilgilenemiyorum Cok üzgünüm Gercekten..
nasil yapabilirim fikri olan varmi