Adadefne20 benim Kızımın bezi turuncumsu leke kan oldu bi kaç kez doktora götürdük kontrol etti vajinal yapışıklık tanısı koydu. İdrar yapıyor mu dedi evet dedim gayet iyi yapıyor dedim sadece arada bir leke oluyor bezinde hafif kan lekesi. Vajinası yapışık mümkün değil idrar yapması dedi şaşırdım inanmadım gösterdi hakikaten kapalıydı çok üzüldüm 🥺🥺 krem verdi açılmazsa cerrahi operasyonla açmaları gerek dedi. Yani yapışık ama idrarı torbasında çok birikince zorlanıyor zorlandıkça vajinası hafif yırtılıyor o yüzden kan geliyor dedi doktor açılan yerden idrar atıyor dedi. Yani hepten de kapalı olsaydı zaten farkedemedim idrar yapmadığını