Pembelokumum acaba başka bi sıkıntısı mı var diyorum boşuna ağlamaz bu kadar ama gazdan sanırım bi tek ben değilmişim. Ağlıyor sürekli emziriyorum, sağıyorum biberonla veriyorum, mama veriyorum bende doymuyor ağlıyor diye rutinimiz emzir gaz çıkar tekrar döngü oldu böyle