Kızım 7 aylık 2 ay sonra iie başlayacağım. Gece yatmadan önce 1 kez süt sağmaya başladım ama şuan az geliyor 30 cc 40 cc iki memeden. Sütüm kızıma yetiyor. Başlarda az gelmesi normalmiş şuan kafama takmıyorum ama ne kadar zamanda artar acaba. Bir de kızımın bir emme düzeni yok canı ne zaman isterse o zaman emziriyorum bazen saat başı bile istiyor. İşe başlayınca bu konuda zorlanır mı fikirlerinize ihtiyacım var.