Kızım 6 ay 23 günlük 4 aylıkken alt 2 dişi çıkmıştı ama bu kadar zor olmamıştı. Şimdi üst yan iki dişini çıkartıyor bi tanesi patlamış gibi ama son 2 gündür çok fena. Tam dedim ki bu dişlerimiz çok zorlamadı dedim dün ağlama krizleri benden başka babasında bile durmama arkamı dönsem ağlamalar aç olmadığı halde 15-20 dakkada bi emmek istemeler gece uykuya dalamamalar başladı. Bu gece de çok kötü geçti resmen uyumadı hep ağlayarak uyandı dalamadı uykuya. Yere bıraktığım an veya bahanesinin dedesinin babasının kucağına verdiğim an en asından lavaboya gideyim diye. Kıyameti kopartıyor. Yatağına götürürken kendini geri geri atıyor ağlıyor. Tetagil diş tozu kullanıyorum kısmen kısa süreli işe yarıyor. Memnunun. Karanfilli zeytinyağı yaptım onu sürüyorum. Ama son 4-5 saattir çok çok fena ağladığı ve uyumadığı için az önce calpol verdim. Başka ne yapabilirim kızlar yardım 😔 uyanıkken bile rüya görmeye başladım iyi değilim yardıma gelecek kimsem yok 🙄😔