Gunaydin millet.
Hanimlar 4 aylik kiz bebegim şu son 1 haftadir her sabah (7.30) uyandığında 1 kere sulu kaka yapiyor. Sonra gun icinde 1 kere de normal kaka yapiyor. Her sabah boyle olmasinin nedenibi anlayamiyorum. Doktorumuz izinde haftaya gelicek. Sulu ve igrenc derece kokuyor hafif koyu sari oluyor. Korktugumdan gunde 2 cay kasigi su veriyorum. Ishal se vucudu susuz kalmasin diye. Annem bir cocuk ishalse eger en az gunde 5 defa yapmali yoksa ishal sayilmaz diyor ama bilemedim. Bilen duyan basina gelen var mi ?