seraap ama enfeksiyon varsa damlasız nasıl geçecek😌 masajı olabildiğince yapmaya çalışan 10 ar defa kuvvetlice bastırıyorduk ama tabi bastrdğnz yer önemli. Baya başarılı bir çocuk göz doktoruna gittik. Netira göz damlası verdi bebekler için iyiymiş. Ve gözü temizlerken pamuğa serum fizyolojik döküp dıştan içe yani göz pınarına doğru silmemizi tavsiye ermişti. Çok çapak vardı bizdede . Çapağı etrafa dağıtmayın en çok göz oınarımda birikir demişti o yüzden en son onu alıyorduk. Başka doktorlarada gitmiştik. Ama en son doktorun tavsiyeleriyle düzeldi