Sahra30 Bebeğimde tiroit yüksekliği çıktı cuma günü küveZe alabilirlermiş çok üzgünüm böyle birşey yaşayan var mı tedavisi ve riskleri neler nolur bizim için dua edin 🙏
Minik_Hanim Sahra30 eğer tedavi olmazsa riskleri var. 1 yıl düzenli ilaç kullanmanız gerekiyor. Ilacla kontrol altına alınıyor, merak etmeyin 🙏
Melismise Sahra30 bizimde ilk hafta yüksek çıktı doktor bir hafta sonra yine test yapalım dedi bol bol emdirdiğim için düşmüştü sınırdaydı bizimde